16 Mart 2012 Cuma

yanarDAĞ...


Vezüv Yanardağı
İtalya’daki Vezüv Yanardağı, 
geçen yüz yılda Avrupa Kıtası’nda faaliyete geçen 
tek volkan olma özelliğine sahip. 
Vezüv en çok, M.S. 79 yılındaki Pompei kentini yok eden patlamasıyla biliniyor.
Biraz yorgun biraz kırgınsam
Kim bilir belki iyi bir rüzgâr esmiştir sırtımdan
Ve sanırım uzun zamandır boyun tutulmalarımın nedeni de budur                                                                                            
Hiç- bir- şey yapamıyorsam bu da yorgun olduğumdandır 
Kolay değil insanın kendini her gün yaratması

Tıpkı yanardağlar gibi
Her gün içimi bir alev yumağı gibi boşaltıyorum
Kıyılarımı yiyip bitiyor dalgalar
Ve ben biteviye kıtalar oluşturuyorum etrafımda
Büyüyorum yandıkça
Kocaman oluyorum
İçimin ateşi vezüvün lavları gibi kapatıyor çirkefini insanların
Birazda katlediyorum elbette
Bi yerde soykırımda denebilir yaptığıma
Hani kolayda değil ama
Kızmayın bana
Niçin ateş saçıyorsun diye

Kahpelikte sınır tanımayan dostlarım var benim
Tek satırda iki uç kelime kullandığıma da şaşırmayın
Ben sadece bir şiirde kullandım...

Onlar bununla yaşıyor…

A.Okul

Hiç yorum yok: