25 Mart 2012 Pazar

DUA


Allah'ım beni yaratarak hiç yokluktan kurtardığın, bu dünyayı tecrübe etmemi sağladığın için sana teşekkür ederim

Tüm dünyayı algılayabileceğim ve yorumlayabileceğim bir bellek verdiğin için teşekkür ederim

Yağmur sonrası çimenler üzerinde koşup nemini tenimde hissedebileceğim, güzel ayakkabıları giyebileceğim, rengarenk çoraplarla süsleyebileceğim bir çift ayak verdiğin için teşekkür ederim

Sevgilim için yemek hazırlayabileceğim, çocuklarımın saçlarını özenle tarayabileceğim, sana dua ederken açabileceğim eller verdiğin için sana teşekkür ederim

Sevdiklerimin mutluluğunu görebileceğim, üzüldüğümde ağlayabileceğim gözler verdiğin için teşekkür ederim
tarayıp şekiller vereceğim aynanın karşısında kendimi iyi hissedeceğim, rüzgarı hissetmemi sağlayan, yağmurda yüzüme yapışan saçlar verdiğin için teşekkür ederim

İyi bir anne emektar bir baba, yalnız kalmamı engelleyen kardeşler verdiğin için sana teşekkür ederim
soğuk havalarda sığınabileceğim, huzuruyla beni ısıtan içi çocuk sesi dolu bir ev bir çatı bir yuva verdiğin için teşekkür ederim

İnsanca yaşayabileceğim hayatın sefil yanında dik durabileceğim sevdiklerimle paylaşabileceğim insanca yaşamamı sağlayacak kadar para kazanmamı sağladığın için teşekkür ederim

Mutluluklarımı ve hüzünlerimi paylaşabildiğim dostlar ve onları daha çok sevmemi sağlayan düşmanlar verdiğin için teşekkür ederim

Yarattığın ve yolundan sapmış cani insanlardan beni uzak tuttuğun için teşekkür ederim

Doğduğum günden beri Ayşe ismiyle çağrılırken başka bir sıfatı anneliği bana nasip ettiğin için sana çok teşekkür ederim
bana hediye ettiğin sağlıklarını bağışladığın iki küçük kızım için sana teşekkür ederim


Beni tüm çılgınlığımla kabullenen yargılamayan hayatımın on yılını mükemmel kılan ağladığımda bana destek olan düştüğümde yüreklendiren, kendimi bulmama yardım eden iyi bir insan iyi bir erkek iyi bir dost iyi bir yoldaş iyi bir baba iyi bir eş verdiğin için sana çok teşekkür ederim

Yaptığım hatalardan dönmeme fırsat verecek kadar bana ömür verdiğin için sana teşekkür ederim

Hoşgörülü ve merhametli olmayı kibir ve kindarlığa düşürmeden bana öğrettiğin için sana teşekkür ederim

Tüm yarattıklarını sevebilecek yürek düşmanlarımın tüm çirkinliklerini örtecek karanlıkları bana sunduğun için sana çok teşekkür ederim

Doğruyla yanlışı birbirinden ayıracak akıl, doğruyu yapabileceğim irade verdiğin için sana teşekkür ederim

Yarattığın acı ve tatlı birçok anılarla doldurduğun bu kaderi her şeye rağmen bana layık gördüğün için sana çoooook teşekkür ederim.

Varlığını hissettiğim bildiğim inandığım huzur bulduğum için sana şükürler olsun.

a.okul



Hiç yorum yok: