6 Mart 2012 Salı

benden...

          Kendimden başka bir şey olamam ki ben. en tanıdık gelen en benden olan benim. değersizlere kızarak değerlerimden vazgeçemem. kimse için yapmıyorum yaptıklarımı. kendim için yapıyorum. övülmeye sevilmeye de değil. kendimi sevmek için yapıyorum. çünkü en önemlisi bu değil mi. insan önce kendini sevmekle başlamalı hayata. ve ancak yaptığımda mutlu olduğum işleri yaparak kendimi sevebilirim. sizin kendinize saygı duymanız için ne gerekiyor bilmiyorum ama benim için bu kendime dürüst olmaktan geçiyor. ben şu anda şimdi yaptığım işi yapmak istiyorum. hayatın kavgasından uzak çirkin şeylere sırtını dönmüş dedikodudan uzak yaratılmış tüm güzellikleri tanımak sevmek için yaşıyorum. yazı yazmayı çok seviyorum. harfler benim inci tanelerim. resim yapmayı seviyorum. şiir yazmayı seviyorum. anne olmayı seviyorum. eşimi seviyorum. hayatın tüm grisine kulaklarımı kapatıp yarattığım bu dünyada sonsuza dek yaşamak istiyorum.


KARŞILIKLAR
-Yaşıyor muyum,yoksa öldüm mü
Abidin Dino- mutluluğun resmi
Diye sordu biri ötekine
-Ben neden yaşadığımı sormaktayım
Yıllardır kendime

-Beni gerçekten seviyor musun
Diye sordu ilk yaz kırlangıca
-Bir gün kendimi öldüreceğim
Dedi adam yargıca

-Öğleye ne yemek pişireyim
Diye sordu kadın kocasına
-Tüm okyanuslarda yüzmek isterdim
Kahrolası sınırlar olmasa

-Adamı neden öldürdünüz
Diye sordu yargıç katillere
-Seviyorum seni ey yaşam
Bütün hücrelerimle..

Ataol Behramoğlu

Hiç yorum yok: