18 Ağustos 2012 Cumartesi

FORMAT ATIP GELİYORUM...

yarın bayram ve ben bu gece gidiyorum. bir bayram hazırlığı yapmadan ramazanın üstüne iyice dinlenmek için mersinin o güzel sıcak kumlarına ve denizine gidiyorum. sanırım yarın bu zamanlarda deniz kenarında püfür püfür esen esintiye kendimi bırakmış kolamı yudumluyor olacağım. bol bol yüzeceğim. gözlüğümü takıp dalacağım. balıkları seyredeceğim. güneşleneceğim. kimsecikleri düşünmeyeceğim. sevgilim (yani eşim:) ve iki kızımla bol bol eyleneceğim. 

işte tam bu sahillerde olacağım- geçen yıldan küçük kızım
yorucu bir yıldı. eşim belinden ameliyat oldu. okul yorucuydu. ramazanda üstüne geldi sarsıldık elbette. sanırım sabah 7 gibi çıkarız. bu sene eşim uzun süreli araba kullanamıyacağı için ona yardımcı olacağım arada bi bende kullanacağım. saat 12 giib orda oluruz inşallah. sonra dinlenip saat 3- 4 gibi kremlerimizi sürüp doğru denize gideriz. ayağımı yakan kumdan hızlı adımlarla denize bırakırım kendimi. son 4-5 yıldır hep aynı şeyi yaparım denize açılırım insanların sesinin kesildiği sıfır sessizlikte yatarım denize sırt üstü tüm yılın değerlendirmesini yaparım. sonra herşeye rağmen geçmiş olmasının ve sevdiklerimle olmanın ferahlığıyla allaha şükrederim. 

anlaşılacağı gibi buralarda değilim. yahut fırsat yaratabilirsem bir iki fotoğrafla katılırım. 

hepiniz kendinize iyi bakın. kendime bi format atıp hemen geliyorum:)))

Hiç yorum yok: