3 Eylül 2012 Pazartesi

geldim... burdayım...

küçük kızımın ayakları:)))
geldim. buradayım. hani bu cümleleri kurmak hatta kendimden duymak acı gelse de... geldim. gelmek hiç istemedim. küçük bir salon ve bir odası olan kocaman iki balkonlu o mütevazi yerden hiç ayrılmak istemedim. kimseyi tanımadığım kimsenin beni tanımadığı giydiğimin yediğimin gezdiğimin harcadığımın dediğimin düşündüğümün aldığımın sattığımın yaptığımın ettiğimin... (uzar  bu liste)... kimseyi ilgilendirmediği varlığımı bana unutturan bir ortamda yaşamanın tadından hiç ayrılmak istemedim. tatilin en sevdiğim tarafı acıkınca yemek, uykun gelince uyumak, canın istediğinde denize gitmek ... biyolojik saate göre yaşamak haberleri dinlememek gazete okumamak bunlar çok güzel bir fırsattı kendimi fark etmek için. 

insan yaşam ve sorumluluklar içinde öylesine dalıyor ki sisteme kendi varlığının farkına varmıyorsun. bu tatiller benim kendimden sıyrılıp kendime dışarıdan bakmamı sağlayan zamanlar oldular. evet bu tatilde benim için büyük değişimlere gebe kaldığım bir süreç oldu. değişimin meyvelerini ne zaman alırım bilmiyorum ama kendimi beynimi yenileyip geldim. 

sizlerle daha sık görüşüp daha çok şey paylaşmak istiyorum. 
yeni yayın dönemimiz hepimize hayırlı uğurlu olsun:)))))



Hiç yorum yok: