28 Eylül 2012 Cuma

keşke!

keşke herşeyi olduğu gibi söyleyebilsek. yazdıklarımızı okumadan düzeltmeden içimizden geldiği gibi anlatım bozukluklarıyla paylaşabilsek. olmuyor ama olmuyor işte. heyy dursana nereye gidiyorsun yanlış yoldasın. hatta sen tümden yanlışsın. nasıl diyeyim. kime göre demezmi neye göre.. ee tabi bana göre. ama ben bana göreyi size anlatırken siz olduğunuzu söylemediğimde pek ala size görede oluyor. ama ben söylediklerimi size bizzat bize söylediğimde söylediklerim pekte size göre olmuyor hemen değişiyorsunuz. ya millette ne çocuklar var annelerine yalan söylüyorlar alacak listesine istediklerini ekleyecek kadar zekiler anneleride bunu yiyor çocukta arkısnadn söyleyip gülüyor dediğimde, evet ya şimdiki çocuklar varya... diyor. ama desemki bu bizzat senin çocuğun. olmuyor işte hıyar eğiri bitiyor. söylenmiyorki arkadaş. ne söyleniyorki. herşey süslü püslü dimi duymak istediklerinin istikametinde...

böyle birşey işte aslında klasik dialoglarla geçiyor ömrümüz "ayyy harikasın... inanmıyorum:))))))



Hiç yorum yok: