10 Nisan 2012 Salı

...MA-DIM




Hiç bir şeyi gerektiği kadar sevemedim
Korkarım âşıkta olamadım anlatıldığı gibi
Gecelerimi bölecek sevdalarım olmadı benim
Hiçbir sanatçı arkasından çığlıklar atılacak kadar güzel sözler söylememişlerdi
Hiçbir şiir duygularımın merkezinden geçmedi
Hayranlık duygusunu hiç hissetmedim ben
Ve hiç kimseye tam anlamıyla kin de duyamadım.
Affettiğimi düşünenler büyütürken beni gözlerinde
Ben kimseye gerektiği kadar değer vermediğim için affettim onları
Yani adam gibi kinlenecek kadar bile kıymetli kimsem olmadı
Hep teğet geçti duygular bende
Ben dalmak isterken bu okyanuslara
Hep yer değiştirdi duygular
Tam dibine varmadım

Kimseyi kaybettiğim için adam gibi ağlayamadım
Hep yarım bir tebessüm kaldı yüzümde
Ya Ne olduğunu anlayamadım
Ya da çok geçmiş oldu üstünden olanların
Sanal dostlarım oldu benim adam gibi içimi döküp dertleşemedim bile
Kimseye özümü paylaşacak kadar güvenemedim
Hep bir gözüm açık kaldı yanımdakilere
Nasıl yapar bunu diyecek kadar şaşırtmadı kimse beni
Çünkü kimsenin kimseyi kendinden daha çok sevmediğini çok erken öğrendim
Çıkarları söz konusu olduğunda hiç düşünmeden satacak dostlarım oldu benim
Ben onları çok iyi tanıdığımdan
Hiç hayal kırıklığına bile uğramadım

Özlemlerimi bile yüreğimin en derinine gömdüğümü yıllar sonra fark ettim.
Kimseyi yana yakıla özlemedim
Burnumda hiçbir şey tütmedi.
Hiçbir yemeği ağzımdan salyalar akarak yemedim

Kimseden korkmadım
İçim hiç ürpermedi.
Kimseye ve hiçbir şeyi kaybedeceğim diye panikler yaşamadım
Gidenlere el sallamaktı görevim
Adam gibi öfkelenemedim bile kimseye
Hiçbir şeye ve hiç kimseye kafa tutamadım
Sanırım:
Sanırım ben yaşamadım

a.okul


Hiç yorum yok: