13 Nisan 2012 Cuma

aşkım sana borçluydum:))

Bunu yazmaya borçlu hissetim kendimi. Beni tanımayanların çok ilgilenmediği ama az çok tanıyanların yaa bu kadın şiddet mi görüyor imajı yarattığımı biliyorum. Kadınlarla ilgili yazdığım yazılarda yahut ettiğim sohbetlerde böyle bir izlenim yaratıyor olabilirim. Ama bilmelisiniz ki ben Allah’ın şanslı kullarından biriyim. Evet, bazen iyi bir şeyler yapmış olmalıyım ki böyle bir eşle yaşıyorum diyorum yani. Eşim tüm iltifatları sonuna kadar hak eden bir insan. Bu yazıyı belki de ona borçluyum.
Bu gün işyerinde bir erkek arkadaşla sohbet arasında 'biz birbirimize hizmet etmek için yarışıyoruz' dediğimde yaşadıkları şaşkınlığı biliyorum. Haklılarda elbette. Hatta onlar konuşurlarken ben kendime sordum bile bu aşkı ve bu huzuru yaratan ortamda benim payım nedir diye. Bilmiyorum gerçekten. Ama şunu da biliyorum hiçbir şey durduk yere olmuyor. Çünkü iyi insan kötü insan diye bir şeyin olmadığını da biliyorum. Eşine kötü olan insan benim için iyi insan olabiliyor yani. Yani iyilikler ve kötülükler kişiye göre değişebiliyor. Beni sevmeyen insanlar olmasına karşın ben eşim için iyi bir insanım. Kim bilir belki de ilişkiye kattığın anlamla ilgili bir şey. Evlilik çıkarlar üzerine kurulmamışsa yani zengin, güzel, paralı, makamlı diye evlenilmemişse aşk varsa gerçekten evliliğin ilk yıllarında yaşanılan yarışta durup kendini ve ilişkiyi gözlemleyebiliyorsan nefsine ve gururuna hapsetmiyorsan ilişkiyi evet o ilişkinin güzel olmaması için bir sebep yok. Eşini toplum içinde aşağılamaktan çekinmeyen insanlar nasıl bir saygıyı hak eder ki. Senin eşin hakkında söylediklerini en iyi ihtimalle o da senin için düşünüyordur. Ben ilişkime hep böyle baktım. Ben onu üzecek bir şey yapıyorsam oda yapıyordur dedim. İncinmek istemedim incinmedim incitmedim. Ben yorgunken bile ona kıyamadım oda bana kıyamadı… Saçlarım kuaförde yandığında beni en iyi anlayan yine o oldu ne komik dimi. o akşam çocukları yanımıza alıp eczane aktar gezip saçıma vitaminler almıştık. Saçın bir kadın için ne kadar kıymetli olduğunu kaç erkek bilir.
Aşkım sen hep benim kıymetlim oldun hep öylesin. Sahip olduğum en büyüleyici varlıksın. Varsın ne derlerse desinler sana ki biliyorum seni gerçekten tanıyanlar da seni en az benim kadar seviyor. Sen bunu hak ediyorsun. Özü insan... Daha bir şey diyemem. Merhametli anlayışlı... Ama sanmayın kuralları yok sanmayın korkmuyorum ondan. Onun yüreğindeki sevgimi kaybetmekten, azaltmaktan ölesiye korkuyorum. Onsuz uyanacağım sabahtan korkuyorum. Gücünü hissetmeyeceğim zamanlardan korkuyorum. Onu bilerek olmaz zaten bilemden kırmaktan korkuyorum. Ve Allah’a her gün şükrediyorum böyle bir insanı bana hayat arkadaşı olarak verdiği için. Ve kayınvalideme teşekkür ediyorum böyle güzel bir insanı doğurduğu için, yaşamına iz bırakan herkese teşekkür ediyorum… aşkım seni hala hep çok seviyorum.

a.okul


Hiç yorum yok: