2 Nisan 2013 Salı

HAYATIMIZDAKİ KARAKTERLER



Keşke hayatımızı bu bilgisayar oyunları kurgular gibi kurgulayabilsek. Keşke yaşamımızdaki bazı karakterlerin üstüne sağa tıklayıp silip atabilsek. Ve hatta sormasalar silmek istediğinizden emin misiniz diye. Çünkü belki dayanamaz o zorbaları tekrar hayatımıza sokabiliriz. Oda kendini bu oyunun ana karakteri falan sanıverir.

niye bomberman?? çünkü kendimi kurtarayım derken salak salak  elinde bombayla gezip olur olmaz yerde patlatan dengesiz...
Evet, yaşamımızda böyle insanlarla o kadar çok karşılaşıyoruz ki. Bazen elimi çenemin altına koyup öyleee tv izler gibi izliyorum. Ne dediklerini değil aslında o cümleleri kurarken aslında ne düşündüklerini merak ediyorum. Bazıları ne kadarda bayağı oluyor değil mi. İşte o anlarda bu türün bir parçası olmaktan rahatsız oluyorum. Kendime olan saygımı yitiriyorum. “Vayyy” diyorsun “bu modeli de mi varmış bunların diyiveriyorsun.”silip atamıyorsun işte. Ama tahammül etmeyi öğreniyoruz. Sen playstation oynarken karşındaki savruk savruk dolaşan bomberman olunca “yok artık bu kadarda mal olamaz” diyorsun. Oluyor ama işte oluyor.

Ama tabi bu kadar olumsuz da olmamak lazım. Bu oyuna heyecan katan aslında hani bu oyunlarda karşıdan karşıya geçen kendi halinde tipler vardır. Bazıları da matiklerden para falan çekerler. Tıpkı onlar gibi gri olan ama asıl hikâyeleri yaratan tipler. Yaşamın bir ucundan tutmuş illa “bişi olucam” diye ağlayan şımarık ukala aile çocukları gibi değil onlar zaten bir oyunun karakteridir aslında. Tanımak istersin merak uyandırır. Dinlersin senin dışında bir dünya keşfetmenin zevkiyle “evet rabbim onları yaratmış ama bak bunları da yaratmış” deyip seni hayata bağlayan güzel insanlar.

Evet, günaydın hepinize. İyi ki varsınız. Ve ben bazılarınızı iyi ki tanıyorum.

Hiç yorum yok: