18 Haziran 2012 Pazartesi

ŞEYMA- VİLDAN- FURKAN


nasıl ki bazı öğretmenlerimizi hayatımız boyunca hiç unutmayız. kimini hasretle, minnetle... kimini öfkeyle malesef... aslında bir farkı da yok, öğretmenlikte öyle bir durum. bazı öğrencilerimi ben de özlüyorum . varlığından haberdar olamadığım. ne yaptığını bilemediğim öyle çok sevdiğim öğrencim var ki. hep öğrenci öğretmen ilişkisinden bahsedilirken öğretmenimiz şöyleydi böyleydi gibi anlatırız. ya ben? ya biz? biz sevmiyor muyuz. yani bu işi kimse bana silah zoruyla yaptırmıyor. belki doğruda değil bu kadar sevmem ama seviyorum işte:)
bu gün üç tane dünya tatlısı öğrencimle ilk defa bir kafe de buluşup sohbet ettim. hoşuma gitmedi desem yalan olur. bende çok keyif aldım. onlar benimle vakit geçirmekten sohbet etmekten dolayı çok memnun görünüyorlardı. bense onların o ışıl ışıl bakışlarıyla enerjileriyle dolup taşıyordum.
bir kaç poz fotoğraf çekindik gönderirlerse yükleyeceğim. ama göndermezlerse de bahsetmek istiyorum onlardan.

vildan- şeymanın elinde renklenmiş
vildan: kocaman bir dünyası olan, dünyasını keşfeden bir gezgin edasında, bakan soran gözemleyen harika bir kız. 3 yıldır üniversite sınavına kronik bir şekilde girmesinin tek sebebi istediğini yapamaması, istenileni yapmak istememesinden kaynaklanıyor. biliyorum ve eminimki kendi için bir şeyler yapmak için karar aldığı gün harika şeyler yapacak. ve onu belkide burdan değil çok daha farklı bir yoldan tanıyor olabilirsiniz. çok güzel yazıları var. hangi mesleği seçer yahut ne eğitimi alır bilemem ama bence 10- 15 yıl sonra çok müthiş şeyler yazıyor alacak. onu yürekten destekliyorum...


şeyma
şeyma! namı değir pirano ti: makyaj uzmanı kocaman gözlü kocaman yürekli dünya tatlısı bir kız. sanki her gün masallar ülkesindeki pamuk yatağından dünyaya geliyor, akşamları yine o pembe mavi dünyasına dönen volümü düşük hareketleri ağır çekim sanki biraz dikkatli baksak ardındaki ışık haresini göreceğiz:) ve bence geleceği sürprizlerle dolu. çok güzel çizimleri var. kendisi gibi çok narin derin uçuş uçuş... aynı zamanda iyi bir sahne makyaj ustası. bu doğru bir tanımmı oldu bilmiyorum ama bildiğimiz makyajlardan değil yani... ama ben ona bunun yeteceğini sanmıyorum. o üretmeli katmalı büyümeli...


furkan
veee furkan: böyle havalı göründüğüne bakmayın 9. sınıfa geldiği ilk günleri anımsıyorum. dahası hiç unutmuyorum. ona baktığımda bu büyümüş sakallı çocuğu görmüyorum. o hala duvar kenarında oturan düzgün traşlı kaçamak bakışlı çekingen uzun cümleler kurmayan ( ki hala öyle) çalışkan çocuk. yakın olduğum öğerncilerimle ilgili hayaller kurarken hiç şurda memur yok mühendis doktor gibi mevkiler aklıma gelmiyor. kimbilir belkide biraz kendimden birşeyler bulduğum için daha yakın oluyorum onlara. furkan yüksek enerjili bir çocuk kendisine hitap eden ortamı bulmadığı için böylesine suskun olduğunu düşünüyorum. sanki biriktiriyor herşeyi okuduklarını gördüklerini yaşadıklarını bir gün hepsi bombardımana tutacak herşeyi. gönlümden geçen içmimar olmasını istiyorum.


allah haklarında  hayırlısını versin hepsi için. herşey gönüllerince olsun gönülleri yürekleri temiz çocuklarım. varlığınızla cesaretleniyorum. iyiki varsınız. çoğuna rağmen...


( pironi ti eğer çektiğin resimleri gönderirsen ekleyeceğim:)


a.okul



2 yorum:

vildan dedi ki...

varlığınız bize güç veriyor.. teşekkürler hocam. herşey için..

venüsün kalbi dedi ki...

sizlerde bana güç veriyorsunuz. çok teşekkür ederim:)