31 Mayıs 2012 Perşembe

ZOR İKİ GÜN...

zor iki gün. korkuyorum. birşeyler kesin yolunda gitmeyecek. panikten uyku tutmuyor. acaba şu iki günü takvimden çıkarabilirmiyim.
cuma ve cumartesi günü yoğun bir faaliyetle geçecek ve ben tüm bunları planlamaktan yoruldum.
cuma sabahı kalkmalı saat 8 de okulda olmalıyım. çünkü nöbetçiyim.
1. saat dersim var ikinci saat boşum ve arkadaşıma söz verdiğim bir salon aynasının yapımında yardım edicem. dahası yapacağım.
saat yaklaşık 10 falan olacak ki iki teneffüs nöbet tutacağım. sonra bayan arkadaşlarla öğle yemeğinde bir şeyler yapıp birlikte yemek yemek için anneme yapmasını rica ettiğim biber dolmasını birinin (?) yardımıyla okula getirmeliyim. 
saat sonra 2 derse daha girip öğlen paydosunda yemek yemeliyiz. (burası günün güzel ve sakin anları)
sonra 1 saat daha derse girmeliyim. öğrencilerin çalışmalarını değerlendirmeliyim. 
saat 3 de küçük kızımın kreşten alınacağını eşime hatırlatmalıyım (normalde 5 te alınıyor o nedenle hatırlatmalıyım)
benim ve kızımın kıyafetlerini alarak kuaföre gitmeliyim. 
eşimde saat 4 gibi küçük kızımıda kuaföre getirmeli.
5 de kuaförden çıkmalıyız.
fotoğrafçıya gidip hazır böyle süslenmişken bir aile fotoğrafı ve kızımın bir kepli fotoğrafını çektirmeliyim( 5. sınıftan mezun oluyor:)
saat 6 gibi annemi almalı ve partiye gitmeliyiz
cumartesi günü:
sabah kalkıp hep beraber kahvaltı yaptıktan sonra büyük kızımın saat 10 da ki voleybol maçına göndermeliyim. ki ben gideiyorum çünkü bu sefer küçük kızımın sene sonu gösterisi var.
saat 12 gibi küçük kızımı kuaföre götürmeliyim.
büyük kızımda yetişirse ki onun maça nasıl gidip gelceği meçhul şu anda onuda alıp kızımın gösterisine gideceğiz.

ya bu biraz kısa sürdü iyi bari hafif atlatacağız

amaaa aylar önce kararverip okulun kapadokya gezisine büyük kızımla beraber gitmek için parayı yatırıp hazırlanıp tüm bu planların öynı güne denk geldiğini düşünürsek...
zor iki gün:)



Hiç yorum yok: