13 Mayıs 2013 Pazartesi

hastayız...ama...

geçen perşembe günü eşimle her gün gibi akşam yürüyüşü yapmak için dışarı çıktık. ama bu sefer biraz yağmura yakalandık.. sanırım ısınmıştık ve yağmuru pek hissetmedik. 3 gündür ikimizde çok ağır hastayız. acilde bir halimiz vardı evlere şenlik. ikimizde ateşten üstümüzdekilere iyice sarınmış titriyoruz. kızımın ertesi gün okuma bayramı var ve iyileşmem lazım. talebimiz şuydu "bizi yarına kadar iyileştirmelisiniz"teklifleri iğneydi (penisilin) o cesareti eşim gösterdi ben tırstım. herneyse ikimiz hala hastayız hala hazırda. küçük kızımında gösterisi mükemmeldi. onunla gurur duydum. öylesine neşeli ve pozitiftiki..allah onun yüzünden bu mutluluğu eksik etmesin. 
evet bunca sıkıntıya ki şu anda tek gözüm mikrop kaptığı için bantlı yazarken sürekli bir terleyip bi üşürken yani kısacası iyi değilken... rabbim sana şükürler olsun. sıkıntım yaratanımdan gelsin.. dünya tatlısı iki kızım çok sevdiğim bir eşim... daha ne olsun (haa unutmadan nazardanda şüphelenmiyor değilim:)))

1 yorum:

nox dedi ki...

Maşallah diyorum,amin diyorum.saglicakla kalınız ailecek