5 Temmuz 2012 Perşembe

KIYAMETİN YEDİ İŞARETİ-Seven Signs of the Apocalypse


Seven Signs of the Apocalypse- Kıyametin Yedi İşareti

Belgeselin Başlığı:Kıyametin 7 İşareti izle Türkçe Dublaj
Belgeselin Bilgisi:Din ve bilim insanlarının bakıs acısından dunyanın sonunun yada kıyametin ne şekilde, neden ve nasıl olabileceğini ve getireceği sonuçları bizlere görsel olarak anlatan bu belgesel, din ayrımı gözetmeksizin bilimsel ve dinsel açıdan yasadığımız ve olası yasayacağımız felaketleri izleyiciyle buluşturuyor…
Belgeseli Ekleyen:OceanGirL
imdb puanı:6,0 (110 OY)
Filmin Türü:Belgesel
Belgeselin orjinal adı:Seven Signs of the Apocalypse
Belgeselin Çekildiği Ülke:Amerika
Belgeselin Yapım Yılı:2009
Belgeselin Yönetmeni:Tim Prokop
Belgeseldeki Oyuncular:Alina Dorian, Armand Dorian, Jon Barton, Joseph Falasca
Yapımcı:Jennifer C. Burd, Scott Pearlman
Senaryo: Lee Fulkerson
Görüntü Yönetmeni:J.P. Lipa, Jim Orr, Michael S. Ojeda, Michael Forrester, Jared Cowan
Belgeselin Süresi:95 dakika
 ----------------------------
Evet gelelim belgeselle ilgili benim yorumlarıma;
Tatil dönemi kanallar kendini dizilere vurunca bende kendimi harddiske yüklediğim ama bir türlü izleme fırsatı bulamadığım filmleri sırayla izlemeye vurdum. Bu belgesel çok uzun süredir merak uyandırıyordu bende akşamda oturdum izledim. ana fikir üzerindeki yorumlarımdan önce benim yıllardır söylediğim ama bir türlü kimseyi ikna edemediğim konu üzerine bir belgesel olduğunu fark edince sevinçten (gecenin bi yarısı)  uçtum. Sevindiren konu şu ki; ben her zaman dünyayı yorumlarken bilimsel bir yazı okurken bunun dindeki karşılığını bulmaya çalışırım. İnançlarım gereği bilimin ve dinin birbirine denk gelmesi gerekir. Ben ne zaman böyle cümleler kursam bilimle ilgilenen arkadaşlarım küçümsen bir tavırla (hani bilimle ilgisiz görünüyoruz ya) - ayşecim bunu dinle yorumlayamazsın” derlerdi bende gerekli bilgilerim olmadığından onları susturamadığımdan kudururdum. Hem neden olmasın hiçin bir İslam bilim adamı fizikçisi biyoloğu gökbilimcisi oturup kuranı yorumlamıyor sinir oluyorum. Mısır piramitlerinin sırlarını niçin bir İslam bilgini yorumlamıyor. Yok mu bizde böyle bilim adamları. Böyle araştırmalar var da biz mi denk gelmiyoruz. Sizler böyle şeyler yaşıyor musunuz bilmiyorum ama en basitinden anlatayım. Mesela; Allah âdem ile Havva’yı yarattığında onlar konuşmayı biliyorlar mıydı? Giyinmeyi, ateş yakmayı biliyorlar mıydı? Eğer Müslümansanız "kesinlikle biliyorlardı" demeniz gerekiyor. Ama felsefeciler bunun tam tersini savunuyor. Hatta ben böyle söylediğimde sanki fantastik bir kitaptan etkilenerek konuşuyormuşum gibi “hocam bunu dinle açıklayamazsın” ya kardeşim niçin açıklayamayayım. Senin bilimin Allah’ın kitabını yorumlayamıyorsa, senin kafan henüz onu idrak edecek kadar gelişmemişse bunda dinin suçu ne?.
Her neyse konuyu anlamışsınızdır. Hristiyanlıkta dinin 7 işaretinden bahsediliyor. Ama bunu bilimle acıkılıyorlar. Hani Amerikan filmlerinden öğrendiğimiz mahşerin dört atlısının ne olduğunu tek tek açıklıyor. Meğer bunlar kıyamet işaretçileriymiş. Tabi yuhannanın yazdığı kıyamet işaretleri isimli kitaba göre. “İnanıyor musunuz” diye sorarsanız benim felsefem şudur “ neden olmasın”.  Bir şeye yok demek aslında onun varlığını kabul etmektir çünkü. O nedenle olabilir. Ama etkileneceğiniz kesin bence. Özellikle bilim adamlarının kurduğu kesin ve kati cümleler sizi dehşete düşürecektir. Mutlaka izleyin yorum yazın bekliyorum.
 İyi seyirler…

a.okul

Hiç yorum yok: