9 Temmuz 2012 Pazartesi

DOĞUM GÜNÜM 4 TEMMUZ- iyiki doğdummmm bennnn:)


elbette benim pastam değil ama hoşuma gitti bu resmi eklemek istedim:)
Evet, geçtiğimiz günlerde 39 yaşımı tamamladım. Bu birçok kadın için kâbus gibi görünüyor. Çoğu kadın yaşını söylemek istemiyor ve birçoğu boyunu,  kilosunu: ) benim hiçbir zaman bu değerlerle (sayısal değeri kastediyorum) ilgili bir kompleksim olmadı. Çünkü ne olduğundan çok nasıl olduğuyla ilgilenirim hep. Boyum 1. 58 cm dir. Çok komik bi rakam dimi. Evet kızımın 11 yaşında 160 olduğunu düşünürsek evet biraz küçük kadın profiline uygun bir kadınım. Kiloya gelince 2,5 yıl önce sigara bırakmamla beraber biraz kilo aldım. Son zamanlarda 59 u zorluyorum. Yaşım.. :) ama açık söyleyeyim saydıklarım içinde en çok gurur duyduğum yaşım. Hani söylerken daha bi göğsüm kabarıyor. Değil sıkılmak gurur duyuyorum kendimle. Yani 40 yaşına gelmiş biri olarak çoğu yaşıtımdan daha kaliteli bir yaşam sürmüş olmaktan daha dolu dolu yaşıyor olmaktan güzel bir evliliğimin olmasından dolayı kendimi çok şanslı hissediyorum. Kendime has iyi meziyetlerimin olması ve bu yaşta olmama rağmen hala enerjimi kaybetmemiş olmaktan dolayı çok mutluyum. Kendime has derken ya burası derin mevzu aslında hemencecik araya nasılda sokuverdimJ yani eşimin kredi kartı limitiyle, eşimin sağladığı imkanlarla yani benim çaba sarf etmeden sahip olduklarımdan bahsetmiyorum. Çok güzel bir ailem, çok güzel bir işim, altın gibi çocuklarım,( şimdi ikincil sıradakileri sayalımJ resim yapma yeteneğim, şiir ve yazı yazabilme becerim, çook sevdiğim öğrencilerim ve az sayıda ama yürekten sevdiğim dostlarım varken 40 yaş insanın yüreğini acıtmıyor. Elbette hayatta her şey güzel gitmiyor. Her insan gibi zor günler yaşıyorum bende ama hataları tekrar etmeme üzerine kuruyorum sistemimi. Sahip olduklarımın değerini biliyor şükrediyor ve sürekli olması için gerekli özeni gösteriyorum. Nankör olmamak lazım sahip olduklarımıza. Hakkını vermeli bizi biz yapanların. İncitenler bile beni ben yapanlar aslında buna gönülden inanıyorum. Beni eğitmek beni geliştirmek için varlar. Yanlış insanlar hayatımdayken ve beni üzerken “benim gibilerden uzak dur” diyerek beni büyüttüler. Ve işte birazda bu yüzden hayatımdaki her şeyi seviyorum. İyiki varım iyiki doğdum ve yaşam denen hediyenin tadını doyasıya çıkarıyorum.
Bu duygulardayken hep şu cümleler sıralanır dudaklarıma Ataol Behramoğlu’nun Karışıklıklar

“-Beni gerçekten seviyor musun

Diye sordu ilkyaz kırlangıca

-Bir gün kendimi öldüreceğim

Dedi adam yargıca


-Adamı neden öldürdünüz

Diye sordu yargıç katillere

-Seviyorum seni ey yaşam

Bütün hücrelerimle...”

a.okul

Hiç yorum yok: