15 Şubat 2014 Cumartesi

ben affedemediğim için siz beni affedin:(((

ahkam kesme konusunda üstüme yok. affetmek büyüklüktür. sonra affeden insan aslında kendini hafifletir, yüktür bırakmak gerekir, kendi özgürlüğümüz için affetmeliyiz...vs ..vs.. bunu bana söyleyenler de çok. 
içimde coşkuyla yaşama sevincim varken, herşeyi doyasıya severken ve mutluyken
affedemiyorum ama. olmuyor işte. kırgınım. seviyorum ama seviyor olmam kırgınlığımı hafifletmiyor. konuşmak görmek istemiyorum ama aynı zamanda çok seviyorum. ama bağışlayamıyorum. beni böylesine incittikleri için hoş göremiyorum.. 
anlatamam ki...
anlatsamda anlamazsınız...
ne garip şeylere takılıp kaldığımı görseniz inanamazsınız belki...
çünkü bir kaç cümleyle anlatılacak gibide değil.
mimiklerin bile önemi varken...


olmuyor işte...
ben affedemiyorum...ne olur beni affedin...ben affedemiyorum...

1 yorum:

nox dedi ki...

SibelAlaş affettim sarkisini yillaecsonra dinlememe neden oldu yazin,
Ses ve sibelalaş harika.