23 Şubat 2012 Perşembe

nedenim...nedenin...


Ne büyüğüm nede küçüğüm kimseden. Biliyorum kimseden üstün bir tarafım yoktur. Kimsenin de benden. Aklımı yerine koydum düşünüyorum sadece. Kibrin ve kompleksin kurbanı olmadan yaşamaya çalışıyorum. 
Ben evrenin bir parçasıyım. Tıpkı bir masanın ayağındaki çivi gibi. Minikte olsa görevim var hani. Bilincindeyim her şeyin. Yaratılma nedenimin. Var olmalıydım çünkü sen hatanı daha kolay görmen için bana bakmalıydın. Var olmalıydım çünkü o doğru yaptığını benden öğrenmeliydi. Var olmalıydım ben; çünkü güzel olduğunu bana bakarak fark etmeliydi. Kiminde iyi kiminde kötüye kıyas için var olmalıydım. Yaratılmış hiç bir şeyin ayrıntı olmadığını biliyorum. Sistemde ayrıntı diye bir şey yok. En büyük çark kadar gerekli küçükleri de. Ben varım. Ve sen benimle daha anlamlandın.
Şimdi bunları kendin için söyle. Özelsin ama unutma kimseden ne bir eksik ne bir fazlasın.


a.okul



Hiç yorum yok: