KIRMIZI iştah açar. O yüzden dünyadaki büyük gıda firmalarının (Kola ve Fast-Food firmaları gibi) logolarında çok sık kullanılır. Aynı zamanda adrenalin salgısına yol açtığı için heyecanlandırıcı bir renk olan kırmızı, kan akışını hızlandırıcı ve tansiyonu da yükseltir.
Sanat... Tek midir yoksa bir bütünün parçası mıdır? Başlangıç mıdır son mudur? Tüm varlığın neresindedir. Nokta mıdır virgül mü? Yoksa ard arda üç nokta mı? Sanat hayatımızdaki yerini almalı fazla abartmadan ve tamamen yok saymadan tanımalı. Günümüzde nerdeyse bir korkuluk veya tapınç aracı haline gelen ve büyük S ile başlayan Sanat'ın var olmadığının bilincinde olunsun. Dünya tüm somutluğuyla bilimse; yaşam din; sanat ruhudur dünyanın.
3 Nisan 2012 Salı
RENKLER VE ANLAMLARI- KIRMIZI- YEŞİL
KIRMIZI iştah açar. O yüzden dünyadaki büyük gıda firmalarının (Kola ve Fast-Food firmaları gibi) logolarında çok sık kullanılır. Aynı zamanda adrenalin salgısına yol açtığı için heyecanlandırıcı bir renk olan kırmızı, kan akışını hızlandırıcı ve tansiyonu da yükseltir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder