2 Haziran 2012 Cumartesi

zor iki günün ardından:)

bahsettiğim iki gün sona erdi. yoğun ve yorucuydu. herşey olması gerektiği gibi oldu. ve ben herşeyin olması geretiği giib olması için çok yoruldum sanırım. bu gün kızımın maçına ve tabiki kapadokya gezisine gidemedim. kızımda son dakka çıkan arkadaşının doğum gününe gidemedi. herşey çok güzeldi. bol bol fotoğraf çektim. kızımın babasıyla dans ederken ki görüntüsü harikaydı. çok gururlandım. defalarca ağlama noktasına geldim. sanırım bir kaç damla aktı. ama benimle bir fotoğraf çektirmeyi unutmuşum. evet sanırım tüm bu organizasyonda tek aksak bu çıktı. benim kızlarımla fotoğrafım yok.
herşeye rağmen onlarla gurur duyuyorum. aldıkları sorumlulukları yerine getirmeleri. yaaa... anlatamam ki övünmek gibi olacak... her neyse işte harika iki kız annesiyim.

A.OKUL

Hiç yorum yok: